zaterdag 28 maart 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 7

's Morgens zetten we het raam van mijn kamer altijd een poos open om frisse lucht binnen te laten.
Toen ik na een poosje op mijn kamer kwam en achter mijn tafel ging zitten leek het wel of er fijn zaagsel lag, ik kon erin schrijven...
Of het nu van buiten kwam of dat er ineens zoveel stof uit de matrassen is gekomen weet ik niet, maar we zijn weer aan het schoonmaken geslagen.
Paul heeft de matrassen naar buiten gesleept en uitgeklopt.
 Ik heb de kamers gestoft, geveegd en gedweild.
Alles was weer lekker schoon voor zolang als het duurt.
 De beddenboel hebben we ook gelijk gewassen en terwijl dat aan de waslijn hing te drogen begon Paul aan zijn tweede boek!!!
 Ik heb de les van gisteravond gemaakt en ben daarna ook buiten gaan zitten lezen.
Terwijl ik daarmee bezig was riep Paul me dat er een slot was bij Delhaize online, dus toen hebben we boodschappen gedaan en die worden over een week geleverd.
Wij gaan de komende weken/maanden echt zo weinig mogelijk van het terrein af.
 Als avondeten maakte ik een lekkere linzencurry, dat was makkelijk in een pan klaar te maken.
Vanavond heb ik weer een les van Tiare gekeken en straks kruipen we in onze verse bedden.
En vandaag zijn we ook alweer een week terug uit Parijs.

1 opmerking:

Margriet zei

Goh, Paul al aan zijn tweede boek bezig! We hebben er een lezer bij ;-)