vrijdag 6 maart 2020

Parijs 6 maart

Vanmiddag heb ik heerlijk in de buurt gewandeld.
Eigenlijk was ik van plan om een andere kant op te gaan, maar ik was net avenue l'Opera opgelopen of ik kreeg weer appjes.
De enige die me er eentje kunnen sturen zijn Paul, Julian of Jasmine en sinds de ene dag dat ik niet keek en het wel dringend bleek te zijn, kijk ik dus altijd wie er wat heeft...
Terwijl ik even ergens stond om antwoord te geven keek ik Rue St. Roch in en viel mijn oog hoog op iets dat op een Invader leek.
Ik keek door mijn zoomlens en inderdaad, dus daar moest ik even naar toe om een foto te maken en te flashen.
 En vanaf de plaats waar ik stond zag ik nog een invader, alleen deed de gps van de Invader app het niet.
 Toen had ik zoiets van straks kom ik op nieuwe plekken allemaal invaders tegen en kan ik ze niet flashen, dus besloot ik om wat anders te gaan doen.
Eergisteren heeft Paul het contract voor het andere appartement gekregen en nu weten we dus het huisnummer en dat blijkt inderdaad te zijn waar ik gedacht had.
Nu ben ik er nog eens even rond gaan kijken om te kijken, ik had gehoopt dat er iemand naar buiten zou komen zodat ik even binnen in de gang zou kunnen kijken naar hoe de lift is, maar helaas ging er niemand naar binnen of naar buiten.
 Als je door de poort van de Impasse kijkt zie je Opéra.
 Toen ben ik nog een rondje gaan wandelen en kwam ik door bekende straten, maar nu vanaf een andere kant en zo zag ik deze invader, waar we al heel wat keren onderdoor gelopen zijn.
Inmiddels deed de gps het weer dus ik kon hem flashen.
 Ik vond nog een cache en een mooie deurknop.
Daarna ben ik nog een keer naar Rue St Roch gegaan om de twee invaders te flashen en daarna ben ik via de Monoprix naar huis gelopen en daar heb ik een poos lekker zitten lezen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Leuk die Spider-Man! Kan je niet gewoon aanbellen bij het appartement en vragen of je even mag rondkijken! (Niet dat ik dat zou durven trouwens LOL)

Jolande zei

Ik ben ook niet zo en zeker niet in het Frans, maar Paul heeft daar absoluut geen problemen mee.
Alleen staat het appartement nu leeg totdat wij komen en eronder zijn kantoren.
De afdeling huisvesting heeft er zwaar de pest in dat Paul een appartement moet hebben in het centrum (er is op heel hoog niveau daarvoor aan touwtjes getrokken) dus nu laten ze hun macht gelden en krijgen we het niet eerder te zien als dat we de sleutel krijgen, nou prima hoor, wij maken ons er niet meer druk over en zien het allemaal wel.