zondag 1 maart 2020

Parijs 1 maart

Jasmine en Wim sliepen vanmorgen wat uit, dus wij ook :-)
Daarna zijn ze op pad gegaan, Paul en ik deden boodschappen voordat het zou gaan regenen.
Gisteren hoorden we tijdens het geocache event dat er een nieuwe puzzelserie van 50 caches online gekomen was en die heb ik gisteravond allemaal opgelost.
Toen ik keek waar de Trail precies loopt bleek dat een van de caches hier echt recht voor de deur ligt, dus die moesten we natuurlijk vandaag even vinden.
Terwijl we hem stonden te loggen begon het te regenen.
 Het ging steeds harder regenen en halverwege de middag kwamen Jasmine en Wim helemaal verzopen thuis, hun kleren waren zo nat dat we ze op een droogrek moesten hangen en er plasjes op de vloer kwamen.
Zo hebben ze dus hun middag doorgebracht, wel jammer dat het weer dit weekend niet echt geweldig was.
Paul heeft ze vanavond naar Gare du Nord gebracht, mijn voet speelt weer enigszins op, dus ik ben maar beter thuis gebleven.
Het was gezellig dat ze er waren.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Wat jammer van het slechte weer. Maar ze komen vast nogal een keertje langs.

Jolande zei

Ze hebben nu nog 3 maanden extra om langs te komen, we moeten nu alleen weer even afwachten hoe het andere appartement is wat logeren betreft.

Margriet zei

Ja, dat is natuurlijk zo. Maar dan moeten ze maar met een matje op de grond, ze zijn nog jong ;-)

Jolande zei

Ja in theorie zijn ze nog jong, maar af en toe lijken ze wel 80 :-)