vrijdag 27 maart 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 6

Ook vandaag ging alles weer zo z'n gangetje.
Paul stond vroeg op om te werken en ik probeerde wat langer te slapen.
Daarna maakte ik mijn ontbijt, warme havermout en koffie, dat vind ik altijd een heerlijk begin van de dag.
Na het ontbijt heb ik een poos in de tuin zitten lezen.
Ondertussen bakte de broodmachine een heerlijk vers brood voor de lunch en ook dat smaakte heel lekker.
En er zijn natuurlijk ook klusjes, zoals de afwas, die we hier 2x per dag doen, want anders kunnen we de vaat niet kwijt op het kleine stukje aanrecht.
 En vandaag schoof Julian een PMD zak en een doos vol oud papier voor mijn deur en die moesten we opruimen.
Gelijk kregen we ook vuilniszakken, zodat we ons eigen afval ook weer kunnen sorteren.
 Ik had al zitten denken hoe ik de spaghetti nu op zou warmen, maar toen bedacht ik dat we in Parijs een soort wokpan gekocht hadden en dat die nog ergens in de garage moest staan.
Die hebben we dus tevoorschijn gehaald en dat werkte prima.
 En terwijl ik naar weer een live les van Tiare ging kijken, ging Paul vliegeren, want het is vrijdagavond.
Na de les ging ik zoals elke avond even met een sopje over alle deurknoppen, maar ik had net vanavond op tv gezien dat je ook je telefoon, lichtschakelaars en computermuizen moest doen, dus als braafste van de klas deed ik dat vanavond dus ook...foutje...
Er is water in de muis van Paul gekomen en toen is zijn pc vastgelopen en zijn vliegtuig neergestort....
Dat was wel sneu voor hem, volgende keer toch maar iets minder enthousiast schoonmaken.

2 opmerkingen:

trompke zei

Zo zie je maar weer wat een sopje aan kan richten :-)
Maar als verder niemand daar komt dan hoef je toch niet alles schoon te maken? Als je virusvrij bent komt er niks op en als je dat niet bent heeft het geen zin.
Lijkt me wel heel erg knus daar zo met zijn tweetjes. En met Julian komt het ook wel goed zo te zien.

Margriet zei

Oeps, iets te grondig dus LOL