zondag 29 maart 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 8

 Vannacht ging de zomertijd in en dat is dan voor ons toch mooi een uur korter in quarantaine zitten :-)
 Was het gisteren 14 graden en heerlijk om buiten te zijn, vandaag was het de helft kouder en er stond ook een koude wind.
We bleven binnen en ik heb bijna de hele dag aan mijn tafel gezeten met uitzicht op de magnolia die nu heel mooi in bloei staat.
 Ik heb Tiare's les van gisteravond gemaakt en nog wat andere opdrachten
Ook heb ik mijn letterbox journal bijgewerkt aan de hand van mijn weblog, want toen ik die van Parijs wilde doen kwam ik erachter dat ik er nog een paar vergeten was, nu is dat journal ook weer helemaal bij.
 We hadden nog aardappelen en zuurkool en daar was het prima weer voor.
Ook hadden we nog een pakje rozijnen in onze eigen voorraad, dus die maakten het extra lekker.
Door de zomertijd begon Tiare's les nu om 21.00 uur, het was alweer de laatste, dat is toch ook snel gegaan.
En nu ga ik de beddenboel weer neerleggen en lekker een poosje liggen lezen.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Het was zeker koud gisteren! En er komen nog een paar koude dagen aan volgens mij. Wanneer loopt jullie quarantaine af?

Jolande zei

Als alles goed gaat zijn we zondag 'vrij'.

Margriet zei

Dat schiet lekker op!