maandag 30 maart 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 9

Maandag vandaag, dus Paul ging weer telewerken.
Het was droog, dus ik draaide twee wassen die lekker buiten konden drogen.
In de tussentijd bakte de broodmachine een heerlijk brood voor onze lunch.
Het poedelen bij gootsteen is goed te doen, maar met al die stofzooi van de afgelopen week had ik toch echt behoefte aan gewassen haar.
Het was veel te koud om dat buiten te doen, dus dan maar binnen, het heet niet voor niets waskamer :-)
Een teiltje warm water, een maatbekertje en shampoo
 ik op mijn knieën boven een wasmand en Paul die mijn haren waste.
Oh wat voelde dat geweldig!
 Vanmiddag heb ik de zevende en laatste les van Tiare zitten maken en ben ik ook aan de Quarantaine Quickie's begonnen, zo leuk dat er op het ogenblik zoveel dingen zijn om mensen bezig te houden.
Vanavond had ik geen zin om te koken, dus hebben we pizza laten komen whahaha
 En als toetje kreeg ik heerlijk kaneelijs.
Julian was gisteren druk bezig met vliegeren, toen had hij er geen tijd voor en daarom kreeg ik het vandaag.
Het leven in onze aanleunwoning is helemaal niet slecht.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat zal het lekker zijn als je weer gewoon mag douchen! Maar op deze manier zijn je haren in elk geval weer schoon, doet voelt vast veel prettiger. Jummie...pizza :-)

trompke zei

Het klinkt wel heel knusjes allemaal. En dat haar wassen was in dit geval een bonus begrijp ik :-)