donderdag 26 maart 2020

Vanuit de 'Aanleunwoning' dag 5

Dag 5 alweer van onze quarantaine periode, de tijd vliegt als het gezellig is :-)
Paul ging vandaag weer werken, in de schoon en frisse computerkamer.
 In mijn kamer staat 's ochtends de zon en als ik dan wat aan mijn tafel wil doen moet ik eigenlijk het rolluik laten zakken en dan weer het licht aandoen omdat het te donker is om te werken,
Daarom ging ik vanmorgen in de tuin zitten om mijn boek uit te lezen en tegelijk vitamine D te vangen.
 We mochten het broodrooster hebben van Julian en zo konden we als lunch lekker bagels eten.
 Vanmiddag heb ik de art journal pagina van gisteravond gemaakt: this too shall pass.
 Daarna heb ik nog een poos in de tuin gezeten, ik ben nu het boek "Eye of Darkness" van Dean Koontz op de tablet aan het lezen.
Ik heb een aantal van zijn boeken, maar deze heb ik niet en omdat er zoveel over geschreven is de laatste tijd wil ik het lezen.
Daarna ben ik spaghetti gaan koken en dat heb ik gelijk voor 2 dagen gedaan, morgen dus lekker makkelijk.
 En vanavond heb ik weer heerlijk ontspannend naar een les van Tiare zitten kijken.

Geen opmerkingen: