woensdag 4 maart 2020

Parijs 4 maart

Vanmiddag zou het slecht weer worden (wat ook klopte) en daarom ging ik vanmorgen op pad om nog een paar caches hier in de buurt te zoeken.
Ik wandelde langs Théâtre des Bouffes aParisiens
 door het parkje op Square Louvois, langs Bibliothéque Nationale
 die een heel blok beslaat.
 Ik wandelde verder over Rue de Richelieu, waar ik helemaal vrolijk werd van dit mooie bloemenwinkeltje.
 Toen ik weer terug was op Avenue de lÓpera zag ik dat de Fontaine du Theatre Français weer vol zit met water en werkt en dat maakt zo'n fontein altijd net een stuk mooier.
Via Avenue l'Opéra ben ik weer naar huis gewandeld waar ik na de lunch lekker heb zitten knutselen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Dat bloemenwinkeltje is zeker mooi! Ik zie het zo in miniatuur voor me!

Jolande zei

Dat zag ik dus ook :-)