maandag 10 februari 2020

Parijs 10 februari

Het was vandaag vreselijk weer.
Vanmiddag kwam de regen met bakken uit de lucht en het heeft zelfs een poos gehageld.
Dus stak ik gezellig het geurpotje aan
 en ging ik knutselen met Brusho.
Brusho is heel fijn pigmentpoeder en omdat ik gehoord had dat mensen met gevoelige luchtwegen er soms last van kunnen hebben, had ik het thuis nooit gebruikt, maar hier naar toe meegenomen om er eens mee te kunnen werken.
Ik had een hoge schoenendoos meegebracht met allerlei dingen, maar omdat ik nu twee andere schoenendozen had, gingen de spulletjes daarin en kon ik deze doos mooi gebruiken, zodat het poeder niet overal zou zitten whahaha dat was er eentje in de categorie mooi in theorie maar een ramp in de praktijk.
Ik ben een hele poos leuk bezig geweest, maar daarna ben ik minstens zo lang bezig geweest om de boel schoon te maken.
Het poeder is zo fijn, dat het toch overal in de omgeving terecht komt.
De volgende keer dat ik ermee wil werken doe ik dat op het balkonnetje :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Hahahaha, ja het is leuk spul, maar het zit overal! Die blauwe kleur slaat mij meteen op mijn longen helaas. Ik zou wel een windstille dag uitzoeken als je op je balkonnetje bezig gaat!

Jolande zei

Oh het is vreselijk spul, de keuken leek wel een regenboog vanmorgen...
Ik heb eerst het hele poppenhuis gezogen en daarna alles gedweild.
Paul zei al dat ik beter met de hele handel naar de Tuileries kon gaan en daar gaan zitten knoeien :-)
Ik had er wat ademhalen betreft weinig tot geen last van, maar ik kan me voorstellen dat het op je longen slaat, ik ga er thuis ook alleen maar buiten mee aan de gang; voor Julian en die zooi wil ik niet in huis.