woensdag 26 februari 2020

Parijs 26 februari

 Na de lunch wandelde ik even naar het poppenhuiswinkeltje in de Passage Jouffroy en onderweg zag ik weer leuke dingen, zoals deze Hollandse klompen.
 Deze deurknop vind ik heel erg mooi.
 En deze twee theetantes in de etalage van een kruidenwinkeltje vind ik helemaal geweldig leuk, jammer dat de ruit zo spiegelde.
 In Galerie Vivienne keek ik een hele poos bij alle leuke kaarten die ze hier verkochten.
 Ik wilde nog even een Monoprix in de buurt van Bourse bekijken en daarna wandelde ik door Rue des Colonnes
 In Rue de Richelieu zit ook een Lego Store en daar was een hele leuke Harry Potter etalage gemaakt.
 In het poppenhuiswinkeltje heb ik een hele tijd rondgegeken.
Julian had mijn aantekenschrift meegenomen, dat had ik in mijn tas gestopt om te kunnen kijken wat ik zoal nog hebben wil, maar echt handig was dat niet, toch maar thuis een keer een lijstje maken.
 Maar ik heb toch wat leuke dingen gekocht.
 Paul was erg laat thuis omdat hij op zijn baas moest wachten die in bespreking was, omdat hij niet wist hoe laat hij thuis zou zijn, had ik nog geen eten gemaakt en toen hij pas om half acht thuis kwam zijn we naar de pub gelopen om daar te gaan eten.
Helaas zat het daar stampvol en wisten ze niet hoelang het zou gaan duren voordat er een tafeltje vrij zou komen, dus toen zijn we naar Chipotle gelopen en zo aten we pas om acht uur, maar het was wel weer heel lekker.

1 opmerking:

trompke zei

Leuke poppenhuisbuit!
Nog bedankt voor je mooie kaart! Heb 'm al een week in huis hoor, maar was nogal druk met Toneel in de weer. Ben niet zo multitasking meer tegenwoordig :-)