woensdag 12 februari 2020

Parijs 12 februari

Vandaag was weer zo'n beetje hetzelfde als andere dagen, ik heb lekker geknutseld en naar musicals geluisterd.
Ik had van huis af een pak spliterwten meegenomen en gisteravond heb ik allemaal groenten gekocht om daar erwtensoep van te maken en daar ben ik de halve middag zoet mee geweest.
Het is genoeg voor nog 2 dagen, dus ik heb 2 bakjes ingevroren voor een keer lekker makkelijk.
Omdat het lopen naar de Monoprix gisteravond eigenlijk heel goed gegaan was en ik hier in huis met lopen helemaal geen last heb, zijn we na het eten even een wandelingetje gaan maken.
We gingen even naar Ikea :-)
De kortste weg is door de straat om de hoek, maar we namen een wat langere weg over de brede boulevards en kwamen zo langs l'Opera.
 Onderweg kwamen we langs een winkel met herenkleding en daar waren de deurknoppen paraplu's.
Van die op de openstaande deur kon ik een foto maken.
 We liepen langs de mooie galerij van het parfum museum.
 En kwamen toen bij Ikea.
Ook daar hebben we wat rondgewandeld, ik kocht een bakje met een haak eraan, dat kan ik aan mijn knutselkarretje hangen met de markers erin.
Toen zijn we via de normale, kortere route weer naar huis gegaan.
In totaal hebben we iets meer dan 2 kilometer gelopen zonder dat ik last van mijn voet had!

2 opmerkingen:

Margriet zei

Fijn dat het lopen goed ging! Nu niet meteen weer 15 km gaan lopen hoor!

Jolande zei

Nee dat hou ik nu wel beter in de gaten :-)