maandag 17 februari 2020

Parijs 17 februari

Een lekker rustig dagje vandaag.
Vanmorgen heb ik gewassen en om de dekbedhoezen te drogen ben ik naar de wasserette gegaan.
Toen ik er vlakbij was zag ik deze mooie tekening op de gevel ernaast. die was me nog niet eerder opgevallen.
 Toen de was droog was kon ik niet met de lift naar boven, want blijkbaar waren wij niet de enige met problemen met de lift, want vandaag werden de kabels vervangen.
 Thuis heb ik lekker zitten knutselen en naar muziek geluisterd en toen Paul thuis kwam zijn we in de pub fish & chips gaan eten.
Het was er zo druk dat we deze keer boven hebben gezeten; we hadden een tafeltje aan het raam, dus konden we op straat kijken tijdens het eten.
Weer terug in het gebouw ben ik heel dapper met de lift gegaan, hij schudde meer dan normaal, maar hij stopte keurig op de zesde verdieping zonder dat ik eerst terug naar 5 moest!

3 opmerkingen:

trompke zei

Ieuw, eng die lift. Dapper van je!

Jolande zei

Hij is dan wel gemaakt, maar hij sluit nog steeds niet goed aan op de verdiepingen: zal wel met de franse slag gerepareerd zijn lol

Margriet zei

Brrr, dapper dat je die lift in gaat hoor!