zaterdag 1 februari 2020

Parijs 1 februari

Vanmorgen zijn we eerst boodschappen gaan halen.
Ze hebben hier veel seizoensgroenten en ook een aantal dingen waarvan ik niet helemaal precies weet wat het is of wat ik ermee kan doen, dus ik heb eerst maar eens wat foto's gemaakt van de bordjes, zodat ik het kan opzoeken.
Wat je met flespompoen of broccoli kan doen weet ik wel :-)
 Gisteravond had ik een ovenschotel gemaakt, maar die uit de oven krijgen met twee handdoeken viel toch niet mee.
Toen we toch bij de Monoprix waren zijn we even in het warenhuis gedeelte gaan kijken en nu heb ik twee Moufles de cuisine avec chats :-)
 Het weer was niet echt geweldig, vanmorgen heeft het behoorlijk geregend, maar vanmiddag was het droog en toen zijn we naar Jardin des Tuileries gegaan.
Daar zochten we twee caches en zijn we begonnen aan een wherigo.
Toen er heel snel donkere wolken onze kant opkwamen zijn we weer naar huis gegaan, want we hadden geen zin om een bui op ons hoofd te krijgen.
En thuis hebben we gewoon heel fijn wat rondgerommeld.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Als jullie weer naar huis gaan mogen jullie wel een aanhangertje mee nemen, zoveel spullen hebben jullie er dan bij gekocht LOL

Jolande zei

Hoofd inpakken houdt dat allemaal goed in de gaten.
We zagen vorige week zo'n ansichtkaarten draairek bij het oud vuil staan en die had ik best graag mee willen nemen, maar Paul zei dat dat ding niet mee zou kunnen in de auto, dan zou hij een bestelbus moeten gaan huren en voor die prijs kon ik dan net zo goed een nieuw rek kopen als we weer terug zijn :-)
Maar toch was het een leuke vondst :-)