woensdag 19 februari 2020

Parijs 19 februari

Vanmorgen was het mooi weer, maar omdat Paul thuis kwam lunchen ben ik thuis blijven knutselen.
Vanmiddag heb ik voor een cache allerlei vragen over Chopin opgezocht en toen bleek dat de cache zelf op Place Vendôme moest liggen.
Nou die wilde ik dan wel even gaan zoeken, dus ik trok mijn schoenen aan en toen keek ik naar buiten...het goot, dus ik heb mijn schoenen weer uitgetrokken en ben binnen gebleven.
Julian stuurde me deze foto
Ik mis de twee mormels wel :-)

4 opmerkingen:

trompke zei

Ze missen jullie ook wel denk ik :-)

Jolande zei

Julian denkt dat Maui mij mist. Die trekt inderdaad meer naar mij toe. Maar ze hebben het goed bij Julian en ze zijn in hun eigen koninkrijk dus het zal wel meevallen.

Margriet zei

Datlijkt me ook wel lastig, zo lang je huisdieren moeten missen. En Julian natuurlijk ook, maar die kan nog wel eens langskomen ;-)

Jolande zei

Julian heeft de trein alweer geboekt voor volgende maand en Jasmine en Wim komen vrijdag.