dinsdag 11 februari 2020

Parijs 11 februari

Toen ik vanmorgen met daglicht in de keuken kwam leek het wel een regenboog van kleuren op de witte tegels: brusho....
Als eerste heb ik een stofzuiger door het hele poppenhuis gehaald en toen ben ik gaan dweilen
 Er is hier zo'n cousin It zwabber en dat geeft zoveel water op de vloer dat het een eeuwigheid duurt voor alles droog is.
Omdat ik nu overal ging dweilen heb ik het zo gedaan dat ik als laatste uitkwam bij de bank en daar heb ik toen ruim een uur zitten lezen, tot alles weer droog was.
Het lijkt erop dat de brusho nu weg is pfff.
Paul kwam thuis eten en vanmiddag heb ik zitten puzzelen en knutselen.
Voor morgen hebben we geen brood meer en Paul zou wat boodschappen gaan doen bij de Monoprix, maar ik ben meegegaan op mijn nieuwe bootschoenen.
Het was koud, maar het ging goed, echt een heel stuk beter dan de laatste keer en daar ben ik wel blij om.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Dat boek heb ik ook! Er is ook nog een vervolg.

Jolande zei

Nou dat vervolg geloof ik wel, ik vond het niet echt een geweldig boek.

Margriet zei

Och jammer. Ik vond het wel leuk. Het vervolg was wel minder geloof ik....weet het al niet eens meer hahaha