donderdag 20 februari 2020

Parijs 20 februari

Ik was van plan om na de lunch naar Place de la République te gaan en daar wat Invaders te gaan zoeken, maar toen ik op het wekelijkse lijstje van stakingen, demonstraties en betogingen keek, zag ik dat de betoging van de dag daar was...
Het weer was ook minder mooi dan verwacht was, dus besloot ik om in de buurt te blijven.
Paul en ik gingen eerst even samen een cache zoeken op Place Vendôme.
Daar waren ze nu bezig om een donkerblauwe trelis met groene klimop tegen een gevel aan te maken.
Eigenlijk is dat best wel jammer, want de gebouwen zijn eigenlijk op zich al heel erg mooi.
 Paul ging links af naar zijn werk en ik ging rechts af naar Ikea om daar waxinelichtjes te gaan kopen.
 Vervolgens liep ik nog een rondje in de buurt en kocht ik een flow in een kiosk.
Op de hoek van onze straat zit een chocoladewinkeltje.
De wikkels van de repen chocola zijn kleine kunstwerkjes op zich en ze staan dan ook heel mooi uitgestald in de etalage.
Je wordt er gewoon vrolijk van als je er naar kijkt.
Ik ging nog even een kaartje kopen bij Brentano's en daarna ben ik weer naar huis gegaan.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat leuk, die wikkels. Apart!

Margriet zei

Dat zijn inderdaad leuke wikkels!