woensdag 1 april 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 11

Vandaag was het weer zoals andere dagen; Paul ging telewerken en ik maakte wat blogjes en knutselde.
Vanmiddag heb ik een poos buiten in de zon zitten lezen en vanavond hoefde ik niet te koken omdat ik gisteren voor 2 dagen eten had gemaakt.
Tegen een uur of 4 ging ik naar het toilet en toen ik de deur van mijn kamer open deed rook het in de gang toch zo ontzettend lekker, ik dacht dat het iets van cake moest zijn.
Ik liep naar buiten om te kijken of ik iets zag in de keuken en toen liet Julian me zijn versgebakken cake zien.
Even later kwam er een foto op de familie app.
 Toen we gegeten hadden kregen we als toetje een dikke plak cake en ik kreeg er ook nog ijs bij, mmm wat smaakte dat lekker.
Net, toen we thee gingen drinken hebben we nog een plak gekregen, Julian kan echt heel goed cake's bakken.
En nu ga ik nog wat knutselen en daarna lekker warm in bed liggen lezen.

2 opmerkingen:

trompke zei

jammie... Julian mag hier ook wel komen bakken :-)

Margriet zei

Julian verwent jullie wel!