maandag 3 augustus 2020

Lockdown dag 135

Het zou vandaag regenen en onweren, maar omdat het vanaf morgen droog zou worden leek het me slimmer om dan morgen te wassen, dan kan alles lekker buiten drogen.
Nou de regen moet nog komen, we hebben geen spat gezien.
We hebben ons alvast voorbereid op de komende hittegolf, Paul heeft vanmorgen vroeg beneden alles open gezet en toen was het behoorlijk afgekoeld.
Ook hebben we de ramen van de gang en het toilet aan de voorkant weer afgeplakt dat scheelt altijd best veel.

Toen ik vanmiddag de post ging halen zag ik dat er in de anemonenstruiken 1 bloem open was en daar ben ik gelijk een foto van gaan maken.
De rest van de dag heb ik wat opgeruimd en geknutseld.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Wij gaan komende vrijdag een weekje weg.........yep, tijdens de hittegolf! Ik ben niet blij. Gelukkig zijn er wel heel veel bomen bij ons vakantiehuisje, maar ik denk dat dat een week luieren wordt!

Jolande zei

Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent.
Wij hebben het een keer mee gemaak in Zuid Frankrijk en toen zijn we naar huis gegaan.