woensdag 26 augustus 2020

Lockdown dag 158

Vandaag zijn Julian en ik weer aan het poetsen geweest en nu het niet meer zo warm is hebben we ook weer wat extra dingen erbij gedaan.
Julian neemt vaak programma's op, meer dan dat hij er kijkt en de digi recorder staat nu veel te vol, dus moet hij programma's kijken en wissen.
Maar ik heb er ook nog een aantal staan, nog van voor en tijdens Parijs, dus moest ik uitzoeken wat ik nog wil kijken.
We hebben de laatste 2 seizoenen van Will & Grace er helemaal opstaan omdat Jasmine die wil zien, maar het gaat nog wel heel lang duren voordat die hier weer kan komen, dus heb ik uitgezocht wat ik nog moest zien en die afleveringen heb ik nu bekeken, dat scheelt ook weer heel wat ruimte.
Vanavond hebben we maar eens een ovenschotel met prei gegeten :-)
Het was er wel het weer voor, want het leek wel herftst, maar mij hoor je niet mopperen, want ik heb dit veel liever dan die hitte.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Kreatief met prei, hihihi

Margriet zei

Gelukkig is prei heel lekker hahahaha