zaterdag 1 augustus 2020

Lockdown dag 133

Het was drukkend en benauwd vandaag en daar kan ik dus echt niet tegen.
Ik heb eigenlijk niets gedaan dan wat gehangen.
Vanmiddag ging ik een poos in het zwembad op een noodle hangen, want als ik zwem voel ik mijn linker pols en ik wil die niet gaan overbelasten.
Als het weer zo snel omslaat kan het water ook groen worden, dat was nog niet het geval, maar er was al wel een laag tegen de rand van de bodem aan, waar de stofzuiger niet goed bij kon komen, dus ben ik met een bezem in de weer geweest.
Beetje chloor in het bad en morgen is het weer helemaal helder.
Morgen schijnt het ook weer een heel stuk koeler te zijn en ik hoop dus maar hopen dat dat ook zo zal zijn.

1 opmerking:

Margriet zei

Wel heerlijk dat je lekker kan afkoelen in jullie zwembad.