vrijdag 14 augustus 2020

Lockdown dag 146

Vannacht konden we de slaapkamer afkoelen van 28 naar 24 graden, ik heb mijn dekbed weer gepakt en zo een aantal uren achter elkaar kunnen slapen.
Vanmorgen weer alles open gezet, ons huis heeft dikke muren en is goed geïsoleerd, het duurt lang voordat het binnen erg warm is, maar het is ook lastig om de warmte er dan weer uit te krijgen.
Al had ik niet erg veel puf, ik ben toch maar aan het poetsen gegaan, samen met Julian.
Het ging even regenen, daarna begon de zon weer volop te schijnen en was het hartstikke klef.
Delhaize bracht de boodschappen die we in de tuin afgewassen hebben en daarna ben ik rustig gaan zitten.

We hadden nog steeds de kattenkoffer in de doos in de garage staan.
Het bedrijf vond dat wij het terug moesten sturen, wij vonden van niet, want het was hun fout en dan sturen ze het postbedrijf maar om het op te halen.
Het was een Belgisch bedrijf en die zijn toch altijd een stuk minder flexibel als Nederlandse bedrijven en ze bleven koppig volhouden en het vijverfolie kregen we niet.
We hebben de Brico, Gamma en Hubo in de buurt zitten, daar kunnen we zo vijverfolie gaan kopen, maar dat doen we niet omdat we hier al maanden in onze bubbel zitten, dus dan gaan we nu niet naar het postkantoor voor een fout die wij niet gemaakt hebben.
Paul heeft Bol gebeld en die gaf ons gelijk, we mochten de koffer houden en kregen ons geld terug zodat we nu opnieuw vijverfolie kunnen kopen, maar wel bij een andere zaak.
De koffer heb ik een paar dagen geleden binnen gezet, maar Maui en Mandu moesten er niets van weten, terwijl ze gek zijn op wasmanden, doosjes enz.
Maar vandaag zag ik ineens Mandu in de koffer zitten! Hij stak zo mooi af tegen het roze. :-)
 En vanavond heb ik
gekeken, nou ja, niet de hele film, want ik heb diverse stukken met een boek voor mijn ogen gezeten lol

5 opmerkingen:

trompke zei

Fijn dat je weer wat kon slapen. Ik krijg de slaapkamer niet onder de 27 graden.
Leuk koffertje :-)

Jolande zei

Wij hebben een grote staande fan die we voor het raam zetten.
Dan zetten we het raam van de badkamer die aan onze kamer grenst ook open zodat er een luchtstroom ontstaat en dan blaast de fan de hete lucht naar buiten en wordt er via het badkamerraam koele lucht aangezogen.
Ik hou niet van roze, maar goed ik ben toch bijna niet in de kamer en Mandu schijnt het nu leuk te vinden om er in te liggen, dus vooruit maar.

Margriet zei

Het is wel een heel roze koffertje LOL Wat goed dat Bol jullie wel gelijk gaf, daar heb je tenminste wat aan!

Margriet zei

Oh, en Sweeny Todd is toch niet zo eng? ;-)

Jolande zei

Dat koffertje is inderdaad heel erg roze, niet mijn ding maar voor een poosje kan het er wel staan.
Sweeney Todd is niet eng, maar ik vind die doorgesneden kelen vreselijk om naar te kijken.