donderdag 20 augustus 2020

Lockdown dag 152

Het was weer een kort nachtje...
Gisteravond was het warm en klef en daar kon ik niet van slapen en heb het 3 uur zien worden.
Vanmorgen werd ik wakker toen het licht werd en daarna kon ik niet meer slapen, maar ik ben nog wel een poos blijven liggen.
Paul had vandaag vrij en we waren van plan om te gaan cachen, maar als je een vinger optilde liep het zweet overal langs, dus zijn we thuis gebleven.
Dat was maar goed ook want vanmiddag was het totaal bewolkt en 32 graden, stik benauwd en hartstikke klef.
Er is niet veel uit mijn handen gekomen vandaag.
Vanmiddag hebben we naar de veiligheidsraad zitten kijken
Er veranderd niet zo heel veel, de bubbel van vijf blijft, maar we mogen nu wel weer met 1 persoon uit de bubbel erbij gaan shoppen en run shoppen mag weer fun shoppen worden want de tijdslimiet van een half uur vervalt.
Verder waren er nog wat kleine dingen, maar wij gaan gewoon vrolijk verder in onze bubbel van 3.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat van die tijdslimiet wist ik niet, wat een gestress zal dat zijn!