donderdag 6 augustus 2020

Lockdown dag 138

Paul is vanmorgen om 6 uur!!! opgestaan en heeft beneden alles open gezet zodat het even flink af kon koelen en dat heeft de rest van de dag veel gescheeld.
Normaal poetsen Julian en ik iets extra's op donderdag en vandaag zouden dat de gang/overloop/waskamer zijn, maar die lopen de komende week vast niet weg dus kijken we volgende week wel.
We hebben de hele dag de rolluiken dichtgehouden en al lijkt het op de foto nog wel aardig ligt in het echt valt het best tegen, maar ik heb toch zitten knutselen; heel rustig heb ik aan de Assepoester journals gewerkt.
Vanmorgen heb ik bleekselderij gekookt en salade gemaakt, dat kon mooi in de koelkast staan, zodat het vanavond lekker koel was.
Na het eten heb ik een hele stapel Daphne's Diary's doorgebladerd op zoek naar plaatjes voor mijn nieuwe journals.

En in het kader van "Nieuw nu nog beter" is Blogger veranderd...
Eerst waren de foto's veel te groot zodat ze helemaal door de tekst aan de rechterkant gaan, als je dat niet wil moet je nu foto voor foto gaan wijzigen.
En dan is er wel een tekentje dat je ze in het midden moet kunnen zetten, maar dat werkt niet, zucht...
het is veel te warm voor dit soort ongein.

Geen opmerkingen: