vrijdag 28 augustus 2020

Lockdown dag 160

Vandaag moest Paul werken en gingen Julian en ik beneden poetsen.
Vanmiddag heb ik mezelf bezig gehouden met het bekijken van toeristische dingen in Wallonie.
Paul is verplicht om twee weken onafgebroken vakantie te nemen en die neemt hij de komende twee weken op als de scholen weer beginnen.
We zijn van plan om wat uitstapjes te maken vandaar dat ik dingen bekeek.
Heel leerzaam ook, want na 22 jaar hier wonen kwam ik er vandaag al achter dat Bastenaken hetzelfde is als Bastogne lol
Voor het avondeten heb ik de laatste prei verwerkt in nasi.
Het was zoveel dat ik maar voor 2 dagen nasi gemaakt heb, lekker makkelijk voor morgen.
Dit hele prei gebeuren bevestigde maar weer eens dat ik echt nooit een moestuin wil, ik zou er gek van worden als ik weken achter elkaar met dezelfde groenten zou moeten koken.
 Vanavond heb ik
gekeken.
Heel af en toe overvalt me een soort gevoel van heimwee naar Parijs en deze schitterende film speelt voor een deel in Parijs en daarom heb ik hem na jaren nog eens bekeken.

1 opmerking:

Margriet zei

Oh, dat is zooooooooo’n mooie film! Wij hebben hem ook nog niet zo lang geleden weer een keer gezien!