dinsdag 18 augustus 2020

Lockdown dag 150

De honderdvijftigste dag alweer en ook die was weer voorbij voordat ik er erg in had.
Paul is de komende vijf dagen vrij en daarom hebben Julian en ik vanmorgen alvast boven gepoetst.
Na de lunch heb ik kappertje gespeeld, ik kon het lange haar van Julian niet meer aanzien
 nu ziet hij er tenminste weer uit als zichzelf.
 En omdat ik toch bezig was heb ik Paul ook gelijk even gedaan.
Nou even....ik was nog niet eens halverwege en toen had de tondeuse geen zin meer pfff
Paul heeft hem uit elkaar gehaald en gesmeerd en toen deed hij gelukkig weer wat hij moest doen
 maar er was heel wat tijd overheen gegaan voordat hij er zo uitzag.
 Vanavond zat ik achter mijn tafel en zag ik een hele aparte wolk voorbij komen en die werd steeds meer roze, erg mooi om te zien.

1 opmerking:

Margriet zei

Weer twee frisse koppies! Mooie lucht!