maandag 17 augustus 2020

Lockdown dag 149

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik vannacht weer eens redelijk geslapen!
De slaapkamer was 22 graden, de straatverlichting was uit (branden alleen op vrijdag- en zaterdagnacht), ik had mijn dekbed i.p.v. een vodje en toen heb ik geslapen tot het licht werd.
Toen Paul opstond heeft hij het rolluik dichtgedaan en toen heb ik nog een poosje geslapen.
Vandaag heb ik mezelf bezig gehouden met de was en wat huishaten, erg nuttig.
Ik had twee wassen droog binnen gehaald en had net op tijd in de gaten dat het ging regenen en kon toen de beddenboel nog droog binnenkrijgen en daarna viel er toch een bui.
Die duurde maar heel even en toen was het weer droog en is het droog gebleven.
Toen Paul nog in Brussel werkte at hij altijd een appel in de trein op de terugreis, ik ben niet zo gek op fruit en vergat het altijd te eten, maar sinds Paul thuis is kopen we veel verschillend fruit en maken daar 's middags een fruitsalade van.
Vandaag bestond die uit banaan, druiven, perzik, aardbei, kiwi en bosbessen, Paul en Julian hadden er ook nog appel in.
Het zomerfruit smaakt toch wel heel erg lekker zo bij elkaar.
Vanavond heb ik mijn tafel maar weer eens opgeruimd, het lijkt wel of dat ding vanzelf vol raakt zonder dat ik er iets doe :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Diefruitsalade ziet erheerlijk uit!