donderdag 13 augustus 2020

Lockdown dag 145

Ik heb vannacht misschien twee uurtjes geslapen en toen ben ik om zes uur maar opgestaan en pap gaan koken.
 Gek genoeg voelde ik me niet zo beroerd als gisteren, maar het was klam en klef dus ik heb heel rustig achter mijn laptop tickets zitten knippen.
 En toen zaten we vanmiddag weer in het staartje van een grote onweerszone die verderop voorbij trok.
Het waaide enorm en het kunstgras bij het zwembad bleef niet meer op zijn plek en de stoelen vielen ook plat.
 Er viel in korte tijd heel veel water, maar de putten konden het aan en er ontstond geen rivier in de straat.
Daarna was het nog kleffer, maar begon het wel af te koelen en hebben we alles in het huis open gezet en de temperatuur die zo rond de 28 graden was begint nu fijn te zakken.
Volgens de weerman hebben we de hitte nu gehad en daar ben ik erg blij om.

5 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ik ben blij voor je, want jij hebt er echt heel veel last van gehad. Bij mij viel het mee, maar ik deed dan ook bijna niks. Ik werd net wakker om 5.54 en hoorde de regen. En nu, 6.34 regent het nog steeds. Dat is heel goed.

Judy zei

Het kan zijn dat je je zo beroerd voelde omdat je te weinig gedronken had. Ik stond een paar dagen geleden op met hoofdpijn, die wegtrok toen ik een paar glazen water op had. Maar gelukkig wordt het nu wat koeler. Hier in Deventer hadden we gisteravond en vannacht regen.

trompke zei

Hopelijk voel je je snel weer wat meer mens. En inderdaad veeeeeel drinken. Wanneer ik dat niet doe voel ik me ziek.
Van mij mag er sneeuw vallen, en ik hou niet eens van sneeuw.

Jolande zei

Regen is zeker heel goed, de planten vonden het ook heel fijn en gisteravond koelde de boel lekker af.
Net is er een kleine bui gevallen en nu schijnt de zon, dus het is weer heerlijk klef, maar gelukkig niet zo heet meer.

Ik drink me helemaal suf, maar ik heb nooit goed tegen warmte gekund..
Als we naar een wat warmer land wilden moest dat ook altijd in een periode dat het daar winter was en heel wat landen vallen gewoon af omdat ze te heet voor ons zijn.
Ik word beroerd door slaapgebrek, maar dat zal nu het koeler wordt ook wel beter worden.

Hanny ik hou wel erg van sneeuw, dus van mij mag er nu ook wel eens een echte winter komen.

Margriet zei

Winter in augustus, van mij mag het. Ik vind het nog steeds benauwd weer, maar Vanaf morgen wordt het beter geloof ik.