woensdag 12 augustus 2020

Lockdown dag 144

En weer kon ik niet slapen vannacht en vanmorgen voelde ik me dan ook echt ziek.
Ik heb op bed gelegen terwijl Julian zo lief was om de hele bovenboel te poetsen; hij kan wel goed tegen de warmte.
Vanmiddag ging het wel wat beter, maar verder dan in een stoel hangen ben ik niet gekomen.
Er was nog voor 1 persoon pastasalade van gisteravond over, dat was mooi voor Paul want die lust geen hummus terwijl Julian en ik dat erg lekker vinden, dus dat werd onze maaltijd vanavond.
En nu ga ik weer op bed liggen, wat lezen en hopelijk kan ik vannacht wel wat slapen.

4 opmerkingen:

trompke zei

Lief van Julian!
Hummus heb ik nu ook in huis. Vind het wel lekker maar na 3 hapjes heb ik genoeg.

Jolande zei

Dat heb ik met kant en klare hummus ook, maar die eet ik eigenlijk alleen maar als we op vakantie zijn.
Thuis heb ik altijd kikkererwten op voorraad en dan is het zo gemaakt, maar het is wel heel voedzaam.

Margriet zei

Fijn dat Julian het van je overnam. Ik heb nog nooit hummus gehad!

Jolande zei

Moet je een keer maken M-tje, makkelijk en lekker :-)