zaterdag 29 augustus 2020

Lockdown dag 161

De weersvoorspelling was, net als gisteren, dat het de hele dag zou regenen, maar net als gisteren hebben we geen druppel gezien.
Paul had kunstmest bij de bamboe gegooid omdat die zo vreselijk droog geworden zijn na de hitte, dat moet je doen voor er regen komt, maar helaas.
We hadden dus geen plannen om weg te gaan en daarom zijn Paul en Julian in de tuin gaan werken.
Paul heeft al het onkruid van de stoep weggehaald, daar stond echt veel en heel hoog, maar nu ziet het er weer netjes uit.
 Daarna zijn ze verder gegaan met de zijtuin.
Ik had last van mijn rug en nu het wat koeler weer is ben ik een poos in een heet bad gaan liggen.
En toen was ik de rest van de dag zo duf als wat :-)
Vanmiddag heb ik de film Christopher Robin gekeken in 27 delen, want er was steeds iets.
Maar uiteindelijk heb ik het toch af kunnen kijken en ik vond het een leuke film.
Delhaize zou tussen 19.00 en 20.00 uur komen, dus liepen we maar een beetje te hangen en wachten tot ze kwamen; nou dat werd 21 uur pff
Gelukkig hebben we licht dat op bewegingen werkt, zodat we niet in het donker de boodschappen hoefden te wassen, want eigenlijk is het al best weer vroeg donker.
Nu het vakantie is zijn Paul en ik gaan bankhangen en hebben we All the presidents men gekeken, die stond al ruim een jaar op de digirecorder.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Kijk je wel naar het goede weerbericht? LOL

Jolande zei

We hebben een weerman die ze zouden moeten ontslaan :-)