woensdag 5 augustus 2020

Lockdown dag 137

Het begint al aardig op te warmen, dus hebben we alle rolluiken de hele dag dicht.
Ik had gezegd dat ik bang was dat alle knoppen van de anemonen zouden verschroeien in de zon en daar had Paul wat op gevonden :-)
 Hij had een oude parasol gevonden en die over de planten gezet, zodat ze niet meer in de volle zon staan, een heel goed idee.
De nieuwe hortensia's staan er ook heel slecht bij en daar heeft hij de tuintafel bij gezet, zodat ook die in de schaduw staan.
 En voor de hortensia's in de bak heeft hij een stuk van de tafeltennistafel gezet, heel inventief en nu maar hopen dat het helpt.
 Vandaag was het nog goed te doen en ik ben op mijn kamer rustig bezig geweest met het maken van kaften voor journals.
Wat eten betreft houden we het ook maar wat koeler deze week, voor vanavond maakte ik lente couscous, snel klaar, lekker en niet al te warm.

1 opmerking:

Margriet zei

Jullie zorgen wel goed voor jullie plantjes, ik hoop dat het helpt!