vrijdag 7 augustus 2020

Lockdown dag 139

 Paul was vanmorgen weer vroeg opgestaan om de boel beneden open te zetten, maar toen ik beneden kwam was het hartstikke warm in de woonkamer... De rolluiken gaan daar automatisch open, maar Paul had allemaal "brand" telefoontjes (via Skype) van zijn werk en was de rolluiken totaal vergeten en zo scheen de zon vrolijk de kamer in tot ik beneden kwam. We hebben ze nu maar even aangepast, nu gaan ze pas om zes uur 's avonds open, dan zijn we alle drie in de buurt. Julian en ik hebben vanmorgen toch gepoetst en vanmiddag heb ik een poos Allehandes zitten doorbladeren aan de keukentafel.Door de screens is het daar de enige plek in huis waar het licht niet aan hoeft als je wat wil doen en het is er (nog) goed uit te houden.

Vanmiddag kwam Delhaize en deze keer hebben we de boodschappen maar niet buiten staan wassen.
Er zaten weer Disneyplaatjes bij en zowaar ook weer 2 van Assepoester waar ik heel blij mee was.

Minder blij was ik met maar 2 doosjes sushi i.p.v. 3 terwijl er wel 3 op de bon stonden. Als je Delhaize wil bellen over iets moet je geduld hebben, want een uur wachttijd is niets, Paul leeft de huistelefoon op speaker op zijn bureau en werkt vervolgens door, maar om half zes hebben ze de hoorn erop gegooid en zijn ze naar huis gegaan, dus die gaat maandag in de herhaling, want we hebben nog een paar van zulke dingen.Het is dat het fruit en de groenten van zoveel betere kwaliteit zijn als die van de Colruyt, maar bij de Colryt werkt het online gebeuren wel een stuk beter.

Vanavond had ik zin in een vrolijke, zomerse musical en daarom heb ik


gekeken.

Ik begin een nieuwe zin graag op een nieuwe regel, maar in deze nieuwe "verbeterde" versie van Blogger lukt dat niet, want dan komt er een lege regel tussen en staat het allemaal heel raar, ik geloof niet dat ik erg enthousiast ben over deze "verbeteringen"...

 

 



 

 


2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ben ook niet echt blij met nieuw Blogger :-(

Jolande zei

Oh ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik heb het terug gezet naar de oude Interface en ik hoop dat dat nog een poos zo kan blijven.