zondag 30 augustus 2020

Lockdown dag 162

Paul heeft ook een lijst met klusjes waarvan hij er een aantal wil doen tijdens zijn vakantie en daarom is hij vanmorgen begonnen met een stuk grint te zeven.
In dat grint zit heel veel afval van de coniferen die er tot vorig jaar stonden en er groeit ontzettend veel onkruid, dus wil hij er vijverfolie onder leggen en als het dan toch weggehaald moet worden gaat hij het gelijk zeven.
Het is een hele klus, maar het resultaat is er ook wel naar, het ziet er een heel stuk beter uit.
 Ik heb allerlei rommel dingen gedaan en vanmiddag heb ik Edward Scissorhands gekeken, die had ik nog nooit gezien.
Hij stond op mijn lijstje met films die ik graag wil zien en toen hij een poos geleden op tv kwam heb ik hem opgenomen.
Om het nuttige met het aangename te verenigen ben ik gelijk maar een stukje gaan fietsen op Julian's fiets.
 En laat in de middag ging het dan eindelijk regenen!
Vanavond hebben Paul en ik samen de film Hidden Figures gezien, die stond al vanaf november vorig jaar op de digirecorder, tijd vliegt als het gezellig is :-)

1 opmerking:

Margriet zei

2 leuke films! En daar was de regen dan toch.