dinsdag 25 augustus 2020

Lockdown dag 156


We zijn vandaag alle drie erg nuttig bezig geweest.
Paul was aan het werk.
Ik heb mezelf bezig gehouden met vijf wassen en de weergoden waren zo goed om het pas te laten regenen toen ik de laatste was naar binnen gehaald had.
Toen ik toch zo nuttig bezig was heb ik ook maar gelijk gestreken, nu kon het wel weer wat temperatuur betreft.
En Julian is in de tuin bezig geweest met het weghalen van onkruid, dat is ook the never ending story.
Vanavond aten we Chinese mie met...prei :-)
We kregen een berichtje van de buren dat de preisoep erg lekker smaakte, dus dat is mooi.
En vanavond heb ik 4 afleveringen van het nieuwe seizoen van Lucifer gekeken: zo leuk.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Zie je wel....preisoep is lekker.

Jolande zei

Ik vind preisoep ook erg lekker, maar soep eet ik liever als het kouder weer is. Ik heb wel een paar keer soep gemaakt van restjes groenten, maar als het dan warm is vergeet ik het om te eten.