zondag 27 september 2020

Lockdown dag 190

 Mijn haar is al heel lang niet meer geknipt en had een heleboel dode punten.
Het groeit hard en viel inmiddels in de categorie "Van achter een lyceum van voren een museum", ik was het echt meer dan beu en daarom had ik aan Paul gevraagd of hij het wilde knippen.
Omdat Paul lang is en het me niet zo'n goed idee leek als hij zowat op de grond moest gaan liggen ben ik op het hoge aanrecht gaan zitten.
Om te beginnen heb ik er 3 cm af laten knippen, ik wilde eerst wel even zien hoe dat zou gaan :-)
Dat ging goed dus zei ik doe nog maar 5 cm.
Ik heb vrij makkelijk haar dat als het droog is een stuk korter is door de slagen die erin zitten, en dat ziet er nu zo uit.
Het had nog wel wat korter gekund, maar het is een heel stuk beter dan hoe het was en ik ben er heel blij mee.
Volgende week gaan we verven :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Handig hoor, zo’n huiskamer! Hij heeft het keurig geknipt!