maandag 21 september 2020

Lockdown dag 184

Vandaag was het weer wasdag, heerlijk weer om alles buiten te drogen.
Tussendoor ben ik bezig geweest met het maken van logjes, veel cachelogjes dus ik kan goed oefenen met de nieuwe interface, maar ik blijf toch rare dingen tegenkomen.
We proefden de sneeuwwitje appel, die vanbinnen echt sneeuwwit bleek te zijn.
Vanavond heb ik veel tijd besteed aan het weghalen van een rand band aan een van mijn rokken.
Dat kantachtige band haakt overal aan, is heel kwetsbaar en om de haverklap moet ik het repareren.
Na het eten haakte ik weer een heel groot stuk los en toen was ik het zo beu, dat ik het eruit geknipt heb en de 2 delen rok zonder band weer aan elkaar gezet heb.
Gelukkig was het een hele lange rok, nu is hij nog steeds lang en ik ben blij dat ik van dat band af ben.
Maar het bijzonderste vandaag was toch wel dat we gezwommen hebben in water van 28 graden en dat op 21 september.


Het koelt nu 's nachts erg af, dus het zal wel een van de laatste keren geweest zijn dit jaar, maar het is toch wel leuk en bijzonder om zo laat in het seizoen nog te zwemmen.

1 opmerking:

Margriet zei

Heerlijk dat jullie nog een keer hebben kunnen zwemmen.