dinsdag 8 september 2020

Lockdown dag 171

Ik ben vandaag weer erg lang bezig geweest met het uitzoeken van de foto's van gisteren en het maken van logjes.
Daarna hebben we de niet afgewassen boodschappen uit de garage gehaald en opgeruimd en heb ik de tas spullen die ik zaterdag bij de Action kocht ook naar binnen gehaald.
Van de knutselspullen heb ik even een foto gemaakt en daarna heb ik de meeste dingen opgeruimd.
 Op mijn ladenkast ligt van alles wat ik nog eens echt op moet ruimen.
Vorige week kwamen er nog 2 boekjes van de Flower Fairies binnen, nu kan ik er twee met een gerust hart verknippen en heb ik er eentje die ik heel laat.
 We hadden nogal veel maskers gebruikt de afgelopen dagen, dus draaide ik een was met thee- en poetsdoeken, die was ik altijd op een hogere temperatuur en daar konden ze mooi bij.
We bakten een brood, ik maakte linzencurry voor het avondeten
 en ondertussen maakte ik een salade om morgen mee te nemen en bakte ik bosbessenmuffins, zodat we er daar ook van mee kunnen nemen.
Daarna bestelden we de boodschappen online en toen we daar eindelijk klaar mee waren zei Delhaize dat het boodschappenmandje leeg was en konden we weer overnieuw beginnen grrrr.
In de tussentijd heb ik de maskers staan strijken en van nieuwe filters voorzien.
Nu is het alweer bijna 22.00 uur en de dag is weer voorbij gevlogen.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Het is wel lekker om het druk te hebben

Margriet zei

Leuke knutselspullen weer! En fijn om te zien dat ik niet de enige ben die meerdere exemplaren van een boek heb ;-j