dinsdag 1 september 2020

Lockdown dag 164

Paul heeft een kluslijst en daarom gaan we niet elke dag weg maar om de dag (als het behoorlijk weer is).
Terwijl Paul en Julian 'nuttig' grint gingen zeven ben ik de hele dag bezig geweest.
De was lag geduldig op me te wachten en er leek ook geen eind aan te komen vandaag, want toen ik halverwege was bleken zowel Paul als Julian nog was te hebben grrr.
Maar ik had ook wel succes met de was vandaag, gisteren was Paul tijdens het zoeken naar een cache in rode bessen gaan zitten die hij niet op de grond had zien liggen.
Ik was bang dat ik die vlekken er nooit meer uit zou krijgen, maar na flink boenen met ossegalzeep en de wasmachine waren ze er zo goed als uit.
Daarna nog een poos in de volle zon bleken en je zag er bijna niets meer van!
 Bij Delhaize waren de bossen wortelen 1 + 1 gratis dus had ik er twee, maar dat is veel te veel voor ons drietjes.
Ik vind het nog geen soepweer, dus wilde ik iets anders ermee doen en ik bedacht om er carrot loaf van te maken.
Ik vond een recept voor 2 loafs dat ik gehalveerd heb, ik had 200 gram geraspte wortelen nodig en die heb ik met de hand staan raspen: oh wat een werk.
 Nou het is maar goed dat ik het recept gehalveerd heb, want nu had ik er alsnog 2 :-)
Vanavond bij de thee hebben we een plak gegeten en het smaakt heerlijk.
De rest van de dag ben ik bezig geweest met de foto's van gisteren, caches loggen, logjes maken, was opvouwen, eten koken voor vandaag, eten maken om morgen mee te nemen en vanavond moesten er ook nog boodschappen besteld worden.
En nu moeten we nog gaan bedenken wat we morgen zullen gaan doen...

1 opmerking:

Margriet zei

Dat wortelbrood ziet er ook weer heerlijk uit!