donderdag 10 september 2020

Lockdown dag 173

De dag was weer goed gevuld met huishatelijkheden.
Ik heb dingen gedaan die gisteren op het programma stonden en alvast vooruit gewerkt en dingen voor morgen gedaan, omdat we morgen weg gaan.
In de garage stond de tas met spullen die we maandag bij de Action hadden gekocht en die heb ik naar binnen gehaald en opgeruimd.
Daar waren twee kattenmandjes bij die, net als de oudere mandjes die ze nu hebben, lekker zacht zijn en gewassen kunnen worden.
 Ik tilde Maui erin en die sprong gelijk op de radio die ernaast staat om er vanaf daar even aan te snuffelen en vervolgens weg te gaan.
Later zette Julian Mandu erop, die wilde het dan wel even wat beter bekijken, maar vond het ook niets en liep wer.
Ik ben benieuwd of ze er nog eens in willen gaan liggen of dat ze wachten tot ik de oude mandjes weer terug leg.
Die heb ik vandaag gewassen en lekker buiten laten drogen.
 Ook heb ik de kerststempels voor 2020 al gekocht bij de Action.
Er stonden Halloweenspullen, naast de Sinterklaasspullen en daarnaast was al een heel stuk met Kerstspullen en tot mijn verbazing zag ik daar ook de nieuwe stempels al liggen: op 7 september!
Nou ja, dan heb ik ze maar vast.
 Ik maakte eten voor morgen en toen we fruitsalade gingen maken, kwam Paul met een heel stel kiwi's aan die in de andere koelkast lagen en allemaal tegelijk hartstikke rijp waren.
Het waren er teveel om vandaag op te eten, dus wat doe ik dan...:-)
En dan krijg ik dus vragen wanneer ik bietenjam of bloemkooljam ga maken, maar met groenten erin is het chutney :-)
De rest van de dag ben ik bezig geweest met de foto's en het maken van logjes.
Blogger staat elke keer op de nieuwe settings, maar gelukkig kan ik tot nu toe nog elke keer terug naar de oude; vingers gekruist dat het blijft kunnen.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja hier hetzelfde. Ik kruis mijn vingers ook

Margriet zei

Zo’n nieuw mandje ruikt vast niet lekker voor de katten.