zaterdag 12 september 2020

Lockdown dag 175

Ik had weer een hele to-do lijst voor vandaag, maar alles wat erop stond heb ik af kunnen vinken.
Ook ben ik weer vrij lang in de keuken bezig geweest en dat zag er op een gegeven moment uit als een slagveld :-)
De pruimen die we gisteren geplukt hebben bleek bij elkaar ruim een pond te zijn en dat was goed voor 2 hele volle potten jam.
 Delhaize was vanmorgen geweest en de twee bossen wortelen waren supergroot, dus heb ik er een aantal omgezet in wortelmuffins.
Ik denk dat ik er van de week nog wel een aantal kan maken zoveel wortelen heb ik. Normaal zou ik er soep van koken, maar met  de temperaturen die ze voor de komende week voorspellen vind ik nou niet echt soepweer.
En nu moeten we nog even kijken wat we morgen zullen gaan doen.

1 opmerking:

Margriet zei

Je hebt weer een voorraadje muffins om onderweg op te eten!