zaterdag 19 september 2020

Lockdown dag 182

 Omdat we gisteren weg waren was het vandaag poetsen geblazen.
Na 2 keer in het chloor en behoorlijk wat in de allesreiniger zagen mijn handen er zo uit
Die mooie kleur kregen ze gisteren doordat ik een aantal walnoten uit hun omhulsel heb gehaald.
Ik weet nu waar de distress ink naam Walnut Stain vandaan komt :-)
Delhaize kwam boodschappen brengen, dus hebben we die af staan wassen en tegelijkertijd werd er in de voortuin gewerkt aan de rioolbuis.
Ik was echt verbaasd hoe netjes ze dat deden, alle aarde werd keurig op een zeil geschept.


En toen ze klaar waren zag de tuin er weer net zo uit als vanmorgen.
Nu maar hopen dat we van de verstoppingen af zijn.
De rest van de dag ben ik veel (te veel) tijd kwijt geweest aan het maken van logjes; blogger en ik zijn geen vrienden,
Vanavond hebben we zitten kijken naar waar we morgen naar toe zullen gaan, valt nog niet mee om dat te beslissen, misschien moeten we gewoon een pijltje gooien op de kaart :-)


 

1 opmerking:

Margriet zei

O ja, van walnoten krijg je heel mooi gekleurde handen LOL