donderdag 24 september 2020

Lockdown dag 187

 Vanmorgen kwam er iemand om de mazouttank te keuren.
Eigenlijk hoefde dat pas half december, maar Paul had zoiets van stel dat hij dan afgekeurd wordt, dan moeten we binnen 6 weken iets anders regelen, in de winter en als het dan door Corona allemaal extra lang duurt zitten we in de kou.
Dus had hij voor vandaag een afspraak gemaakt en hij is weer voor 5 jaar goedgekeurd, dus dat was wel heel fijn!
 
Ik heb vandaag een begin gemaakt met het opruimen van het krat met knutselspullen uit Parijs.
Dat staat nog steeds in mijn kamer, maar ik zie ons niet meer terug gaan, dus moet alles een plekje krijgen hahaha.
Ik bleek veel meer stickervellen van de Action te hebben als ik dacht en die heb ik nu allemaal mooi in een map gestopt.
Vanavond aten we red-wat-groenten-curry; ik had een stuk bloemkool, een paprika en een tomaat over en dat heb ik allemaal in een curry gestopt.
Vanavond in het journaal hoorden we dat de premier in het parlement gezegd heeft dat er waarschijnlijk zeer binnenkort verstrengingen aan zullen gaan komen: 1 dag nadat ze de versoepelingen aangekondigd heeft...this is Belgium.


2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ik moest weer eens googelen, haha

Margriet zei

Ik vind het hier in Nederland al bijna niet te volgen, maar België kan er ook wat van!