maandag 28 september 2020

Lockdown dag 191

 Voor het eerst sinds een hele lange tijd heb ik de was weer eens binnen moeten hangen, het regende en regende en er kwam geen eind aan.
Wel goed voor de bamboe, die heeft een enorme opdoffer gehad van deze droge periode, maar nu zien we  toch steeds meer groene blaadjes tevoorschijn komen.
Bamboe is heel veerkrachtig, dus we hopen dat het er weer helemaal bovenop komt.
Voor Paul was het vandaag een lange werkdag.
Nu de Mazouttank goedgekeurd is, kon er nieuwe mazout geleverd worden en die zou vandaag komen tussen 6.00 en 12.00.
Paul was dus om 6 uur al beneden en is ook vrij snel aan het werk gegaan. De mazout werd om 7.15 geleverd, dus hij is niet helemaal voor niets vroeg opgestaan.
En toen hoorde hij 's middags dat ze om 17 uur nog een of andere presentatie kregen.
Dat duurde en duurde en uiteindelijk is hij maar gaan eten met de koptelefoon op zijn hoofd :-)
En omdat het nu een stuk kouder is hebben we de herfstdelen van onze nieuwe dekbedden op ons bed gelegd, eens kijken of dat lekker zal slapen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ga mijn elektrische dekentje weer op bed leggen, mijn voeten zijn als ik in bed stap weer koud, brrrrr.

Jolande zei

Koude voeten (of handen) vind ik vreselijk. Ik heb er niet vaak last van, maar als ze koud zijn dan heb ik het helemaal koud brrr.
Fijn dat je een elektrisch dekentje hebt tegen koude voeten.