maandag 14 september 2020

Lockdown dag 177

Paul moest vandaag weer werken :-(
Ook al heb ik op de dagen dat we thuis waren wel veel gedaan, ik heb nu voor de komende dagen een lijstje met dingen die ik moet doen en vandaag deed ik dat tussen het wassen door.
 Ik moet nog alle geocache logjes maken, maar dat zijn er zoveel dat ik er elke dag een aantal doe.
Verder wilde ik vandaag de stempeltjes opruimen, maar omdat te doen moet ik ze eerst stempelen voor mijn opbergsysteem en 16 setjes stempelen kost best veel tijd, maar is wel leuk om te doen.
Ook heb ik de naaimachine tevoorschijn gehaald om wat kapotte dingen (zoals losse naadjes enz) te maken; heel nuttig :-)
En het was heet vandaag: 31 graden en morgen schijnen we naar de 34 te gaan, en dat half september...

3 opmerkingen:

trompke zei

Jij gaat je niet vervelen! Ja, erg warm in september. Wij staan in de Achterhoek met de camper. Een oven is het hier.

Jolande zei

Oh dat klinkt niet lekker Hanny in een oven te zitten.
Ik ben met zulke hitte altijd het liefste thuis.
Gelukkig is het maar een paar dagen, morgen schijnt het 'maar' 27 graden te worden.
Hopelijk kunnen jullie toch wel genieten daar in de Achterhoek.

Margriet zei

Hopelijk is nu het hete weer echtverbintenis, 20 graden mag het van mij nog wel een tijdje blijven!