donderdag 23 januari 2020

Parijs 23 januari

Vanmorgen ben ik eerst aan het huishaten geweest en toen kwam Paul gezellig thuis lunchen.
Toen hij weer ging werken ben ik mee naar beneden gegaan en naar de metro bij Opera gelopen.
Bij Hugo Boss stond ook een rat in de etalage. 
 Ik nam de metro naar Kremlin-Bicètre met als doel een winkelcentru,
Toen ik uit de metro kwam hoefde ik nog maar honderd meter te lopen.
 Het winkelcentrum was niet heel erg groot, maar wel mooi en het leek vrij nieuw.
 Er stonden bankjes en dan had je een mooi uitzicht op het plein beneden.
 Maar ik ging speciaal hiervoor
En daar ben ik even heerlijk aan het shoppen geweest, want ik miste toch wel het een en ander :-)
Daarna ging ik heel happy weer naar huis terug, waar ik alles gelijk een plekje gegeven heb, er was gelukkig nog wat ruimte in mijn trolley.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Hahahaha, je hebt daar alles bij de hand, Starbucks, Ikea, Action.......wat heb je nog meer nodig LOL

trompke zei

Ik zoek ook altijd Actions overal waar ik kom haha... en kringloopwinkels :-)
Word ik ook happy van!

Jolande zei

Ja lachen he wat er hier allemaal is.
Een kringloopwinkel zoals wij die kennen heb ik hier nog niet gevonden, het zijn of bijna antiekwinkels of tweedehandskledingwinkels, maar wie weet wat ik nog tegen kom.