vrijdag 31 januari 2020

Parijs 31 januari

Vandaag ben ik nog een dagje thuis gebleven.
Het grootste gedeelte van de dag ben ik bezig geweest met het bekijken van de puzzelcaches hier in Parijs.
Daar was ik nog niet aan toegekomen en omdat er hier erg veel liggen wilde ik ze toch bekijken, maar de meeste zijn véél te moeilijk.
Dit is de enige foto die ik vandaag maakte :-)
Het is een foto van de dakgoot onder het slaapkamerraam en ik maakte hem om het muntje van 2 cent dat erin ligt.
Toen we de rondreis door het westen van de USA maakten kocht ik in een tweedehands boekwinkeltje "The Pocket Scavenger" van Keri Smith.
Daar had ik nog helemaal niets mee gedaan en het leek me wel leuk om tijdens mijn wandelingen door Parijs te kijken of ik dingen van de lijst zou kunnen vinden
Op nummer 8 staat A form of currency.
Nu is het eigenlijk de bedoeling dat je de dingen die je vind in je journal plakt, maar ik ben vies van zulke dingen, dus ik maak heel netjes foto's en als we weer thuis zijn print ik die uit en plak ik ze bij het verhaaltje dat ik schrijf over hoe en waar ik iets vond.
Nou dit vond ik dus in de dakgoot, ik hoef de deur niet eens uit :-)

En inmiddels zit de maand januari er al weer op.
Ik heb me hier prima vermaakt en in totaal 380 kilometer gelopen.
Paul heeft het erg naar zijn zin op zijn werk, maar er is nog steeds geen vervanger gevonden en er zijn ook nog geen "vrijwilligers" gevonden die hij kan opleiden om zijn werk over te nemen, maar ze hebben nog twee hele maanden :-)

2 opmerkingen:

Judy zei

Wat leuk, de pocket scavenger!

Margriet zei

Die scavenger hunt is echt leuk! Ik zou alles denk ik wel oprapen, maar ik begrijp je ook wel ;-)
Volgens mij willen ze straks dat jullie permanent in Parijs gaan wonen!!!