dinsdag 28 januari 2020

Parijs 28 januari

Vandaag:
Maakte ik voor de lunch een heerlijke rode linzensoep.
 Deden Paul en ik tussen de middag boodschappen.
 Draaide ik een witte was.
 Begon ik in de Jardin des Tuileries aan een multicache die helemaal in het teken van de standbeelden staat.
 Keek ik een hele poos rond in de boekwinkel WH Smith en heb ik mezelf kunnen bedwingen om boeken te kopen.
 Zag ik een invader toen ik net weer even een andere straat nam naar huis.
 Maakte ik even een klein ommetje om deze Chinees Nieuwjaar versiering bij Place Vendôme op de foto te zetten.
 Werd ik, op de stoep, bijna van mijn sokken gereden door een dom blondje dat gewoon over de stoep aan kwam rijden en chocola ging kopen.
 Aten we lekkere couscous
En hield het modem er mee op, dus geen internet.
Gelukkig was Paul zo slim om van zijn smarthphone een router te maken, dus kan ik dit blogje toch gewoon maken.

1 opmerking:

Margriet zei

Ojee, geen internet. Dat is vervelend!