donderdag 9 januari 2020

Parijs 9 januari

 Toen ik vanmorgen opstond goot het enorm, dus ik dacht weet je wat, ik ga vandaag wel vast huishaten i.p.v. morgen, want wie weet is het morgen beter weer.
Ik vond het hier zo enorm stoffig en toen van de week de zon binnen scheen zag je de stof ook de hele tijd dwarrelen, nou vandaag  heb ik even stof van een jaar of 5 weggehaald, van plinten, deuren achter kastjes
 Het ging dus niet met de Franse slag :-)
 Daarna had ik dringend behoefte aan koffie
 en aan iets waar ik de natte poetsdoeken op zou kunnen hangen.
Ik ging bij Ikea kijken of ze daar waslijn verkochten, dan zou ik gewoon lijnen spannen tussen het balkonrekje, maar ze hadden net een klein wasrekje in de aanbieding; speciaal voor mij.
 Zo wandelde ik geheel niet toeristisch met een wasrek onder mijn arm door de stad.
 Het rekje past inderdaad op het balkonnetje en het kan ook in het bad staan.
 Toen heb ik de groenten voor het avondeten alvast gesneden
 en omdat het weer hard was gaan regenen heb ik de rest van de middag zitten knutselen.
Het is dus duidelijk geen vakantie :-)

4 opmerkingen:

Marthy zei

Ja, vervelend leven heb jij!

trompke zei

Ja haha... erg vervelend allemaal.

Margriet zei

Erg handig zo’n wasrekje! En aan het poetsen geweest.....je bent geen toerist meer LOL

Jolande zei

Echt niet :-)
Ik wordt niet aangesproken door de souvenirverkopers en er is me al twee keer gevraagd of ik wist waar iets was (urologie poli), dus ik blend lekker in :-)