zaterdag 2 mei 2020

Lockdown dag 42

Vanmorgen kwam de regen met bakken uit de lucht en ik denk dat de planten daar heel erg blij mee zijn.
 Voor de meneer van Delhaize was het minder fijn, want hij moet steeds in de regen boodschappen uitladen.
 Wij hebben weer boodschappen staan soppen en ik was niet zo heel erg happy dat bijna alle verse groenten er niet waren.
We hebben genoeg eten in huis tot de volgende bestelling, maar ik heb toch altijd het liefst verse groenten voor een aantal dagen, jammer dus.
Het is de eerste van de maand geweest dus ik moest ook nog een backup maken.
Ik backup mijn laptop naar mijn vaste computer en daarvandaan gaat er elke week een automatische backup naar een speciale losse pc. en die wordt dan weer een keer in de paar maanden op een losse harde schijf gezet die in de kluis bij de bank ligt, die laatste backup zal dus nog "even" moeten wachten.
Van de week had ik nog wat witte lintjes gevonden, precies genoeg om 4 maskers, dus heb ik die voor Jasmine gemaakt, want zij moet vaker de deur uit dan wij.
Ze zitten nu in een envelop en dan hopen we maar dat ze niet 'wegraken' bij de post.
 Toen ik toch zo leuk bezig was heb ik gelijk nog 3 maskers gemaakt waar ik nog biasband voor heb: een voor Paul, een voor Julian en een voor mezelf.
Ik ben trouwens de enige die de blauwe bloemen als voorkant heeft en niet de saaie witte kant :-)
Vanavond zat er zowaar een niemand voor de tv, dus heb ik de afleveringen van Will & Grace gekeken die opgenomen zijn toen we in Parijs waren, nu ben ik weer helemaal bij!

2 opmerkingen:

Marion van de Sande zei

Ik val in herhaling maar het moet: wat een prachtige stoffen, zó mooi!!!

Margriet zei

Goed bezig met die maskers hoor! Ik zou zelf ook voor de bloemenkant kiezen, veel leuker!