woensdag 27 mei 2020

Lockdown dag 67

Terwijl Paul werkte hebben Julian en ik vanmorgen gepoetst en heb ik vanmiddag geprobeerd om mijn tafel opgeruimd te krijgen.
Dat ding is net een magneet, je hebt nog niet opgeruimd of het ligt alweer vol.
Vanavond geen fietstochtje, want er moest een pakketje terug met Post NL, dus we moesten wachten tot die kwam en dat was uiteraard laat.
Maar daarna zijn we nog een rondje in de buurt gaan wandelen en toen zagen we deze hele grote beer.
Onderweg
 Ik ging de plantenapp natuurlijk uitproberen en nu weet ik dat dit dolle kervel is
 dit bruidsbloem
 en dit gewone vlier, echt hartstikke leuk en handig zo'n app,
Het mais op het veldje voor het bos begint al aardig te groeien.
We zagen net de zon achter de bomen verdwijnen.
En door het bos zijn we weer terug naar huis gelopen, waar Paul en Julian naar de lancering van de SpaceX gingen kijken.

1 opmerking:

Margriet zei

Erg handig zo’n plantenapp!