vrijdag 29 mei 2020

Lockdown dag 69

Nadat we vanmorgen beneden gepoetst hadden was het tijd voor de lunch.
Daarna was ik van plan om te gaan knutselen, maar Julian kwam met zijn laptop naar beneden want hij had een slot voor volgende week bij Delhaize, dus werd het "boodschappen doen".
Paul moest werken, dus konden we niet op zijn pc waar het lijstje op staat en moesten we het op de laptop van Julian doen.
Toen eindelijk alles opgezocht en besteld was, moest ik de hele lijst nog een keer aflopen, want Julian  houdt erg van hamsteren, als ik zeg doe maar 2 besteld hij 4 :-)
Nou en toen dat allemaal klaar was kon ik gelijk door aan het opruimen van de poetsdoeken was, het maken en eten van fruitsalade en toen had ik nog precies een half uurtje over voordat ik aan het eten ging beginnen, niet echt  tijd meer om te gaan zitten knutselen.
We aten gevulde aubergines met Griekse rijst, normaal maak ik altijd een foto voordat ik ga eten en die app ik dan naar Jasmine, maar nu was ik al begonnen met eten.
Het smaakte heerlijk.
 En zoals tegenwoordig elke vrijdag avond, naast vliegeravond ook musicalavond en  dat was vandaag
Wat is dat toch een heerlijke , vrolijke musical.

1 opmerking:

Margriet zei

Dat ziet er lekker uit en die musical is inderdaad erg leuk!